potatisgris

oohh faa-aan vad rädd jag blev när jag körde hem från jobbet idag! Höll på göra bort mig rejält!
Jag gasade på i vad jag tyckte va en lämplig hastighet. En bit fram längs med väggrenen ser jag en motorcyklist som står still. Av ren reflex slänger jag ett öga på hastighetsmätaren och ser att jag kör 120 km/h. Trots att jag inte kunde se att motorcyklisten va en polis så fick jag en känsla. Jag brommsade så hela bilen vibbrerade och gled förbi motorcykeln i 80 km/h. TACK GODE GUD! för en polis va precis vad det var. fick somningskänslan och kallsvettningar som höll i sig hela vägen hem och tittade i backspegeln 50 miljoner gånger och väntade mig att se blåljusen efter mig! För jag mena.. även om jag körde förbi i 80 så måste han ju sett att jag kom i bra mkt högre fart och han måste ha hört min hårda inbromsning... men jag klarade mig. ibland är man en idiot.

ikväll ska jag dansa salsa!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Pjoh!!

2011-09-20 @ 20:50:26
URL: http://intemyckettillliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0