på order

På order av bästa Hanna skall jag nu göra ett blogginlägg.

Jag fick någon motsträvig typ av bloggsjuka. Tanken på att vem som helst kunde läsa min blogg gjorde mig äcklad och jag fick en tvångsimpuls att jag va tvungen låsa bloggen. När bloggen väl var låst fick jag bloggtorka och tyckte det var döötråkigt att skriva nåt. Nu funderar jag på att låsa upp den igen och invänta någon typ av explosion?!

Jag insåg att det handlar ju inte om VEM som läser min blogg utan vad JAG väljer att skriva om som gör skillnaden.
Jag ska fundera på detta.. pratade vi inte om, i jakt laget, att starta upp en gemensam blogg? Troligen en av alla våra helt briljanta "i dimman" planer.. men det skulle nog kunna bli ganska kul tror jag. Då kan jag lämna denna dagboksliknande blogg låst, för eget bruk. Att gå in och läsa gamla inlägg när jag blir gammal eller nåt..

jakt laget, vad tror vi?

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja, en gemensam jaktblogg kanske inte är så tokigt...? Vi har ju ändå en hel del visdom att dela med oss av!

2011-09-02 @ 00:18:16
Postat av: Hanna

Jag är inte del av jaktlaget men jag kanske får gästblogga och lägga in ett gott recept nån gång då och då? Uppharklad lax osv?

2011-09-11 @ 13:50:19
URL: http://intemyckettillliv.blogg.se/
Postat av: Lisa

självklart Hanna!:))

2011-09-15 @ 22:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0