mörka ringar

Väldigt slö helg. I fredags var det dans! Lycka!
Igår sov jag till klockan ett. hade troligen sovit ännu längre om inte Johanna ringt och väckt mig. Låg sen i soffan hela dagen och spelade betapet och kollade facebook en miljon gånger. På kvällen åkte jag och handlade och lagade sedan mat så jag har matlådor för hela veckan och bakade falsk potatisbakelse. (den blev halvlyckad..)
Idag har liknat gårdagen. Sov till elva. Legat på soffan och spelat betapet och kollat facebook en halv miljon gånger. När det snöade som mest gick jag på en långpromenad. Sen lagade jag mer mat så jag har ännu fler matlådor. Nu ikväll har jag dansat! Lycka!

Har iaf jobbat bort det värsta på mina mörka ringar under ögonen.. men gissar att de är tillbaka igen imorgon då jag ska upp fem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0