halv åtta

halv åtta middagen i onsdags gick jätte bra! Vi fick tio av tio sa dom;)

till förrätt bjöd vi på krämig räk och morotssoppa med vitlöksbröd
till varmrätt bjöd vi på pressad potatis med persilja, lax med fetaost och soltokade tomaterröra, sallad och en kall sås på rödlök,dill, citron ,honung och chili.
till efterrätt bjöd vi på hemgjord glass, hemgjorda maränger, hemgjord chokladsås och bananer :P

dagen till ära hade våra gäster klätt upp sig till tusen och chockade mig nästan till tårar när jag öppnade dörren och det här fina gänget stod utanför med blommor och glada skratt!



själv kände jag mig något malplacerad i min egen utstyrsel då jag inte hunnit hem å byta kläder efter jobbet eller sminka mig överhuvudtaget!



Men trevligt hade vi och tänka sig.. lite inspirerad blev jag att va i köket igen.. så.. på en LÖRDAG är jag nu hemma och bakar och lagar mat.


Kommentarer
Postat av: Ida

Heja Lisa! Visste väl att du kunde!

2011-11-19 @ 22:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0