inte riktigt där än

Igår somnade jag på soffan vid halv åtta kanske.. vaknade vid tio och släpade mig omgående till sängen. Somnade om direkt. När klockan ringde 05.45 idag kände jag mig fortfarande DÖD.
Jag är nog inte helt återställd än trots allt.

Idag måste jag göra tusen grejer. För övrigt är mina pengar redan slut dessutom?!

Efter jobbet ska jag träffa "fest gruppen" och planera personalfesten. Sen måste jag hinna ner på stan och fixa 30-års presenten till vår kollega innan dom stänger. När jag sedan kommer hem måste lägenheten städas.

Kommentarer
Postat av: Malin

Men lilla vän, är du inte riktigt frisk än? Det var det värsta vilken hemsk sjuka. Hoppas du blir helt återställd snart, så att du kan börja njuta av våren :)

2011-05-11 @ 18:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0