puss till mamma

Jag va bakis i 3 dagar efter klassåterträffen. Drygt!
Men veckan ha ändå flytit på bra. rätt så lugnt på jobbet. Ikväll ska på vi Idean för lite inspirationsmöte.
Tränat på.. Igår for jag ut och sprang och det gick superbra!! orkade både längre och på kortare tid än när jag sprang i somras så träning har verkligen gett resultat:)

Imorgon ska jag åka hem till Brån. Jag längtar!! Ska pyssla om stackars mamma som fått ichias så hon är sängliggande. Tilläggas bör att mamma ALDRIG är hemma från jobbet, vilket hon är nu så då vet man att hon inte mår bra.

Nä nu ska man väl börja traska mot stan och möta upp kollegorna.

Kommentarer
Postat av: Liza

Hej!



Stackars stackars Vivi, du måste hälsa henne! Jag var och hälsade på Snickis förra veckan och gick hem med en massa rolig inspiration och lite sug att börja jobba igen! Idéerna satte jag in i min inspirationspärm och insåg sedan att det är inte så dumt att vara hemma och kramas med smågryn heller, jobba hinns nog!



Jag läste om en tjej som berättade om sin arbetsplats där de skrev små lappar till varandra om en kollega var sjuk. Lapparna skulle innehålla en god egenskap som den sjuka kollegan besitter, antingen som person eller i sin profession, fatta att komma tillbaka efter att ha varit sjuk och där ligger en hög med positiv energi!! bra idé va!



Hoppas allt är bra med dig och jag är galet avis på din resa! Kram!

2011-03-03 @ 22:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0