pirr!

Snart åker vi!
Jag har försökt packa sen igår, men jag vet aldrig när jag är färdig. Känns som jag ska glömma grejer hela tiden. Känns som jag glömmer något viktigt.
jag börjar få resfeber men får ingenting gjort. Om en timme blir jag upphämtad av fina Hanna som ska köra oss till flyget. Och här sitter jag och gör ingenting.

Fy fan vad jag ska njuta av min semester. Jag längtar till ikväll när vi är framme på hotellet och jag får gå ut på balkongen och andas in luften av sommar. Känns som jag har det perfekta resesällskapet med mig också!

Puss på er allihopa!

Kommentarer
Postat av: elin

ha en härlig resa och njut åt mig med!!!!pusss

2011-03-19 @ 17:43:36
Postat av: Rebecca

Hoppas du får en underbar resa!!!! :) kram å puss

2011-03-20 @ 21:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0