mina kära

Igår va jag på fest med gamla jobbet. Dock bara över middagen eftersom jag skulle på True blood kväll hos Elin sen:) Jag grät nästan i bilen när jag åkte från festen. Mina kollegor som jag hade där är som min andra familj och jag påmindes om hur otroligt mycket jag saknar dem. Den gemenskap som finns bland dessa människor är svår att hitta någon annanstans. Och det är verkligen med sorg i hjärtat jag lämnat den arbetsplatsen.

Igår va jag och tränade core och zumba med elin på morgonen sen gick jag på stan för att fixa en bikini. Det blev en svart en, plus en vit och lila överdel. Utöver det handlade jag på apoteket för 300 spänn.. sånt som man kan tänkas behöva om man blir sjuk utomlands.. Gick förbi Katta på hennes jobb.. och det är ju döden för plånboken för när hon jobbar handlar jag! :P Blev ett par jeans och ett bälte. Super nöjd med båda! Jag har så svårt att hitta jeans som passar så när jag väl hitta ett par va jag ju tvungen att köpa dem:)

Idag har jag vart hemma. Hemma i lägenheten och dolat. Jag hinner aldrig med det nu för tiden så det har vart väldigt skönt. Jag va och handlade och har gjort storkok. Lasagne och pastasås med skinka och blåmögelostsås. Så nu har jag massor med matlådor för veckan. Har vikt in 3 ton med kläder sen tvätten i fredags och plockat undan i lägenheten.
Ikväll blir det kanske bio med Sandra och Peter:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0