min dröm

I natt drömde jag att jag va utomland med mitt ex. Han va missbrukare och va bara på jakt efter droger hela tiden så jag orkade inte hänga med honom utan drog på egna äventyr. Men när jag va på stranden själv kom det en sunami och jag flydde. Hängde mig fast i en stolpe och höll andan när jättevågen slog över mig.. klarade mig och flydde vidare innan nästa våg skulle komma.. jag såg den bakom mig hela tiden.. lyckades ta mig in i en kontainer där det redan va några tjejer som gömde sig. Självklart va helt plötsligt exet där inne också. Då kom jag på att jag glömde ta med mig p-pillerna på resan så hippsvipps va jag mer rädd för att få mens än för sunamin.
Sen kom jag på att jag glömt ta med mig några pengar på resan också, så jag va helt pank och det va också jätte jobbigt. Sunamin dundrade utanför kontainern och jag tjaffsade med exet om nåt helt meningslöst.

resfeber?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0