komsikomsi värmen

Nedräkningen har börjat till semestern!:) Om 10 dagar sitter jag, Malin och Ida på flyget mot Gran Canaria. Jag längtar! Tyvärr fick jag höra på jobbet idag att det bara är 9 grader varm där just nu.. det lät ju inte så bra.. nån som sett det på nån väderkarta på Tv... men tydligen skulle det bli bättre nästa vecka. Det hoppas jag verkligen!

Jag har en väldans träningsvärk i rumpan så jag gruvar mig för dubbelpass idag. Vi ska köra både spinning och bodypump. Jag HATAR benövningarna på pumpen och det lär ju inte bli mer roligt nu med den här träningsvärken:/

Ikväll blir det spelkväll hos Lenita! Det brukar alltid va väldigt roligt så det ser jag fram emot. Fick dessutom sluta tidigare från jobbet idag så jag tror jag ska lägga mig och sova en timme så jag är lite piggare ikväll.


Kommentarer
Postat av: Marielle

Neeee, mammsen och pappsen är på Gran Canaria just nu, de är inne på sin andra vecka, och de har haft mellan 25-27 grader och sol varje dag. Så några 9 grader behöver du nog inte oroa dig för. =)

2011-03-09 @ 19:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0