Jag är hemma nu

semestern va helt underbar. Så helt jävla underbar.
Det va jobbigt igår, när man va hemma igen och jag försökte tvinga mig att återfå grepp om vardagen.
När jag kom på jobbet i morse kastade sig en 2-åring runt halsen på mig och sken som en sol. Sen tittade han lyckligt på mig och sa - bajsat.
Vilken härlig välkommen tillbaka present! Jag kan säga att det va med glädje jag började dagen med att byta bajsblöja.

Elin och Joel har flyttat till haga nu. Vilken glädje att få ha dessa fina människor bara 3 minuter ifrån mig:)


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Härligt att höra att du har haft det underbart där borta! :) Synd att vi missade varann bara!



Jag berättade en liten nyhet för brudarna på fikat jag drog ihop förrförra helgen, men du var ju utomlands då så jag tar det här istället. Jag och Tobias ska bli föräldrar! :) Puss å kram

2011-03-29 @ 10:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0