fredag+lördag

underbart har jag haft det. Åkte och tränade med Lenita efter jobbet igår. Sen åkte jag hem hit till Brån. Här bjöds det på supergod middag i form av kycklinggrillspett, potatis och rotfrukter i ugn med sås och sallad.. mmmm!!
Sen blev det mys och gotta framför tv:n resten av kvällen..
Jag sov 11 timmar i natt och sen idag har jag, mamma och Amelie vart till Bjurfors på loppis. Fyndade lite till jobbet och lite till mig:)
Sen tog jag och Amelie en tur med skotern. Vi lyckades tippa två gånger med gammskotran!! hahaha.. det såg väldigt roligt ut.
Sen blev det gomiddag igen, kött å potäter! Sen har jag hjälpt pappa att sätta upp räcket till trappen som han renoverat. Det blir jätte fint!
Imorgon ska vi till Agnäsbacken, Jag, Sandra och Peter. Hoppas det inte blåser som idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0