Midsommarafton

Min midsommarafton har vart helt perfekt.
Troy har snosat nedanför min sängkant hela natten och jag blev väckt av hans söta nos som buffa på mig i morse. När sedan Lisa hämtat Troy och jag dammsugat undan allt hår han lämnade efter sig i hela lägenheten så åkte jag, farmor, bror och hans tjej hem till Brån och fikade. Mysigt!
Sen åkte jag på ica och köpte blommor åt Hanna som bjöd in till middag. I kön till kassan svimmade en ung man framför mig typ rakt i min famn. Blev några minuters dramatik där jag satt på huk över mannen och försökte hålla honom vaken med en lugnande hand på hans arm medan jag förhörde mig om vilka eventuella intag han haft under senaste dygnet (troligen ett blodsockerfall av något slag bara)
Sen åkte jag till Hanna och käkade egenkomponerat tapas med Hanna, Johan och Frans. Nattade gofisen Frans och såg sedan "Alice i underlandet". Kom hem för en stund sedan och känner mig hur nöjd som helst!

Satt och kollade igenom album på facebook från förra midsommar, då vi hade en väldigt trevlig tillställning ute i Ströms stuga. (där det även hålls fest ikväll, men jag valde bort det) Jag tittade på bilderna och förfasades över hur jag såg ut då! :O När jag tittar mig i spegeln nu så ser jag samma Lisa som jag alltid har sett, men när man tittar tillbaka på bilder där jag vägde över 10 kilo mer än jag gör nu så inser man ändå att man faktiskt ser lite annorlunda ut nu. Jag hoppas verkligen att jag aldrig blir så där tjock igen!!

Har jag tur imorgon, så kanske jag får besök:)

Men innan det så ska jag träna och fixa naglarna. Fan så skönt att inte va bakis imorgon!

Puss och godnatt på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0