buggabugga

Jag har haft en fantastisk helg i övik tillsammans med min Mia och alla härliga människor där.

Nu är det bara att bita ihop och ta sig igenom en intensiv vecka fram till nästa helg då det blir övik igen för att fira Linda som fyller år:)

Jag kom med på buggkursen som är i veckan!!:) Jag är supertaggad! tror det kommer bli jätte kul, men det känns pirrigt också. tänk om man är helt värdelös :/
Hoppas bara jag får ledigt från kvällsmötet på jobbet på torsdag.. känns inte så värt att betala 500 spänn för tre tillfällen á 3 timmar om man inte kan gå på alla tre.

iiiihaaaa... buggelibuggelibugg!!

Kommentarer
Postat av: mia

Tack för i helgen vännen och tack för att du är du! puss!

2011-06-07 @ 12:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0