hej å hå

Jag kom hem efter ett inatt.
Jag och Lisa va super effektiva så vi fick nog ner det mesta i kartonger igår. Däremellan kollade vi på 112 luftens hjältar där Lisas gamla/nyvarande kollegor är med. Sjukt spännande! Jag älskar såna där serier. Glömmer bort att andas ibland när det är som mest spännande.

Tack vare att vi såg en massa avsnitt av 112 så körde jag väldigt sakta hem. Det där är annars vägar där man gärna drar på utan att märka det för det är typ ingen trafik alls där.
Det va sjukt dimmigt bitvis hem och helt plötsligt står det en älg precis vid vägkanten i dimman! Hade jag kört fortare hade jag nog kunnat klippa den där älgen... Jag körde typ 50 (på 80 väg:P) och hann därför bromsa in precis innan älgen som börja snurra hit å dit längs med vägkanten innan han fatta att springa in i skogen igen. Jag glömde bort att andas en stund då också.

Jag klev upp klockan sju i morse och börja tvätta. Åker på skellefteåfestivalen idag och hade inga rena kläder. Hade tänkt sova mellan maskinerna men så blev det inte. Höll på tappa fattningen över allt hår Troy lämnat efter sig så jag slet fram dammsugaren istället och börja städa. Sen kånka jag ut madrassen på altan och låg och sola en halvtimme innan solen försvann :/

duscha och packa kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0