en mellandag

Idag är en sån där mitt emellan allt roligt dag...
Igår va jag med min nya "dans vän" Niklas ute i baggböle logen och dansade! Det är så roligt så jag tror jag döör!
Jag känner  mig som en barn på julafton när jag är där!

Idag hade jag ställt klockan på tio.. men efter några så uppspelta timmar på dansbanan behöver jag över en timme på mig att komma ner på jorden igen så jag somnade inte fören halv tre i natt.. så när klockan ringde, stängde jag av den och somna om till tolv:P

Har putsat utsidan på fönster idag.. ganska tråkigt. Och ringt runt och kollat prisuppgifter för å fixa bromsarna på bilen. Det blir nog vännäs bilverkstad. bra pris men ändå sjukt tråkig utgift:( Ska väl köra dit bilen på ett tag nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0