taggar

Nykterheten gör gott. Jag skapar mål inom mig värd att nå:P
Jag har bestämt mig för att spara alla kronor jag kan framöver så jag kan spendera som jag vill på Gran Canaria :) Och ska man till Gran Canaria måste man ju trimma upp kroppen lite också. Hoppas träningspeppen håller i sig när det kommer igång på jobbet igen nu på måndag. 18 barn 7.30-16-30 brukar tyvärr ta all min energi, men jag ska va ihärdig! Och håller jag mig från allt festande på helgerna så kan jag ju träna desto mer!
Igår körde vi Afro och core och i morse när jag skulle upp ur sängen trodde jag att jag hade ryggskott först, träningsvärk på ett ställe i ryggen jag knappast tidigare känt av. Blir perfekt med massage idag:) Har äntligen fått tummen ur och bokat en massage för presentkortet jag fick av Lisa i examenspresent.

Nu på morgonen har vi (jag och Elin) vart på stepmuskel. Det var svettigt! mina ben blev spagetti.

Ikväll åker jag till Brån och målar klart mitt skåp.

skulle gärna lagt in en bild på Sandras pojkrumpa här om jag haft en telefon att ta kort med, men tyvärr har jag inte det.

Var på bio igår och kollade på svinalängorna. Hemsk film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0