skruvat

grav huvudvärk efter jobbet, då barnen var totalt urspårade idag. Tog en 25 minuters dusch för att försöka släppa ner axlarna en aning.

Ikväll har jag ätit tacos med Sandra, peter och Elisia. Sen bakade jag och Elisia chokladbollar och Peter hjälpte till att rulla bajskorvar.

Efter godnatt Alfons Åberg låg en utslagen liten 3-åring och 3 utslagna "vuxna", fullproppade med chokladbajskorvar och godis, och snosade gott i sängen.

Imorgon ska jag prova "löpträning" med Hanna och sen blir det Zumba. sen ska jag göra ett försök att fixa en ny mobil med rekvesitionen från folksam. känner mig tveksam till att jag kommer få en mobil jag är nöjd med, känns ganska ovärt:(


Kommentarer
Postat av: sandra

hahahaha!! chockladbajskorvar! jag sitter å skrattar för mig själv i datasalen. tur ingen är här...

2011-01-17 @ 12:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0