puerto Rico

Nu är resan bokad och jag är jätte nöjd. Tror vi hittade en riktigt mysigt hotell också:) Har tittat på lite alternativ sen jag kom hem men känner att vi valde rätt:) Gran Canaria, Puerto Rico den 19 mars. Kuuung! Får dessutom, sista dagen på semestern, fira min födelsedag där också:) Då ska jag unna mig en riktigt god drink vid poolen och kanske jag kan hitta nåt ställe där man kan få sig lite spabehandlingar?! :)

Jag vill ha massor med bra bok tips nu så jag kan bunkra upp med massor av bra läsning på min semester!


Kommentarer
Postat av: Malin

Det kommer bli helt sjukt härligt :)



Boktips: Flyga drake, tusen strålande solar, inte som andra döttrar. Skitbra böcker!

2011-01-11 @ 20:04:39
Postat av: Marielle

Härligt! Läs "100-åringen som klev ut genom fönstret och försvann". Den är bra. =)

2011-01-11 @ 22:27:00
Postat av: Rebecca

Fan va härligt för er! Det verkar som att du verkligen behöver den där utlandsresan! :) Puss å kram

2011-01-12 @ 11:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0