old me

Har vart på fika hos Sofia ikväll tillsammans med Sandströms klanen. Mycket lyckat! Sammanfattningen av kvällen lyder som så: "Men asså vad är det med folk!?"

Idag kom mitt efterlängtade nummer åter i mina ägor i ett litet halebop kuvert på mitt hallgolv. Så nu nås jag åter på mitt vanliga nummer!

Det känns så fantastiskt att vara ledig i 4 dagar nu igen också! Kunde inte bli bättre.

Mallan och Ida ska åka utomlands i mars och frågade om jag inte skulle hänga på! sjukt! Jag som senast igår satt och kollade runt på utlandsresor och drömde mig bort. En hälsoresa skulle vara precis vad jag behöver. Så jag får ro att läsa min braiga bok som ligger på nattduksbordet och väntar på mig. Funderar över om jag skulle kunna få pengarna att räcka till nåt sånt och om jag är villig att "slösa" mina semesterdagar på en resa. Jag tror jag skulle kunna tänka mig det faktiskt. Däremot vet jag inte om pengarna räcker.. jag måste ju köpa en ny mobil också:/

imorgon ska jag hänga med Sandra och Hanna + barn sen ska jag träna och sen blir det middag med Elin och Ida-Maria! trevlittt värre:))

BHÖ! (nu vart du allt rädd!!)

Kommentarer
Postat av: Hanna

JAG VART RÄDD!!

Tack för igår, mys idag!!

2011-01-06 @ 11:33:15
URL: http://intemyckettillliv.blogg.se/
Postat av: Malin

"VAD ÄR DET FÖR FEEEL PÅ FOLK?!"



Följ med utomlands Lisa, vi skulle ha det så himla skönt å bra! Sola, läsa, äta gott, strosa, sova, bada.. Kom igen :)



(Ja var int ett dugg rädd)

2011-01-06 @ 11:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0