ny sjuk dröm

åh jag ville inte vakna idag! Drömde att jag va så otroligt kär!! en helt underbar känsla. Men drömmen va ganska sjuk egentligen. Jag träffade en kille som hade varit med om en arbetsplatsolycka och skadat båda sina armar. Han hade stora skruvställningsanordningar på båda armarna och om han höll upp armarna mot ljuset så kunde man se igenom huden hur en massa klockor, mätarställningar och kugghjul va inopererade i armarna för att mäta blodflödet samt hålla allt samman. Det skulle ta upp till ett år att läka och det hade hänt för bara tre veckor sedan.
Men jag va helt galet kär!! Underbar känsla.
Jag jobbade även som representant till en superfet kvinnas rätt att vara fet. (?)

självklart föll våra grillplaner idag när termometern visade -20 grader. tråkigt!

Men det blir iallafall aqua power idag och ikväll ska jag träffa Katarina!:)


Kommentarer
Postat av: Elin

hihi...din dröm lyfte min dag i alla fall:) inge fel på din fantasi inte;)sitter hemma och ha precis sjukanmält mig igen:(inge bra i halsen....kräksjukan ha tagit kål på¨mig:(så typiskt första jobbveckorna oxå..buhu...vill bli frisk nu!fortsätt träna åt mig med:)ha en härlig dag!

2011-01-24 @ 07:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0