jevlar!

Fan vad dåligt det gick på step muskel ikväll. Jag hängde inte alls med! Jag va så arg att jag höll på börja grina. och VAD HÄNDER DÅ? Jo. Jag RAMLAR över brädan. Min värsta mardröm som hände en gång för fyra år sen och som fick mig att sluta träna step up fram till för några veckor sedan typ. Nu hände det igen. Dock inte lika ful vurpa som sist men ändå en vurpa. Då var jag en sekund ifrån att gå ut därifrån, men som tur var, va det bara styrka kvar då.
Jag blir så jävla arg på mig själv. Jag har ingen koordinations förmåga what so ever tydligen! jag straffar mig själv och min oduglighet genom att skriva om detta här så ALLA får veta hur värdelös jag är.

Huset som vi tittade på ikväll va jätte fint! Massor med potential och super stor uteplats med havsutsikt. Och när vi lämnade tillbaka nycklarna efter titten berättade dom att dom bestämt sig för att Lisa och henri skulle få hyra det. Det kommer bli sjukt bra! jag är svintaggad:P Och Troy kommer älska att bo där:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0