jag vill inte skriva nåt här

Telefonen fanns inte på rex. Försökte ringa den 2 gånger idag och det va upptaget båda gångerna så uppenbarligen njuter någon av min kungtelefon just nu. Men nu är den polisanmäld och förhoppningsvis spärrad inom kort.

självrisken ligger på 1500:- om jag tar det på hemförsäkringen. en liten hjälp är det ju, men fan så LITEN.
Och för att ens få ut den lilla hjälpen måste jag hitta kvittot så klart, vilket jag självkart inte kan hitta. BAJSVÄRLD.
Nu ska jag fortsätta min stress till butiken där jag köpte den och kolla om jag kan fixa ett nytt kvitto, sen ska jag träna, sen ska jag köra Lisa till umedalen och tillbaka, sen ska jag till Sandra. (Sa jag att jag sov typ ingenting inatt?)

Kommentarer
Postat av: susanna

fyfan asså. Vars köpte du den? De flesta ställen kan på ett eller annat sätt hitta kvittot. Hoppas det löser sig =)

2011-01-04 @ 22:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0