fittfan

Bitterfittan är tillbaka.

Dagen började så bra med träning tillsammans med Hanna, Johan och Elin. Vägde mig dessutom i morse och har gått ner 2 kilo sen nyår vilket gav träningskicken ännu mer energi. Jag har knappt förändrat något med maten, förutom att jag försöker minska småätandet på kvällen. I Övrigt har jag ätit godis och annat gotta på helgerna och ändå lyckats gå ner lite! Känns bra!:)

När jag sedan kom till onoff för att fixa sista mecket med min mobil blev jag sjukligt bitter igen. Min telefon fanns så klart inte kvar i sortimentet och den telefon jag ska få istället är jag inte nöjd med. För det första ha jag för mig att Malin har en sån och att hon sagt att den är skit. Sen så kostar den 1800 kr vilket stör mig nåt enormt för min kostade 3200:- och jag ska betala en självrisk på 1500 så TACK folksam för ert stöd. 300 kr bidrar dom med. det är ju för fan mer eller mindre vad jag betalar varje månad för att vara försäkrad. Känns så jävla ovärt. Sen fanns den heller inte i deras lager så jag kunde inte få den idag utan måste vänta till veckan.

Ikväll blir det bio med Malin. The Town ska vi se. Det blir bra det!

Kommentarer
Postat av: Hanna

MEN GUD SÅ IRRI!!!! Jag skulle bli tokig!

Men tänk att den telefonen du får nu iaf är "miljövänlig"!

2011-01-15 @ 17:00:25
URL: http://intemyckettillliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0