burr!

skön planeringsdag på jobbet. Imorgon sätter det igång på riktigt. När jag glider in vid halv nio kommer 18 barn springa, leka, skrika, grina, skratta och busa som bara den inne på Grynet och i ärlighetens namn så ser jag faktiskt fram emot det lite grann:) Något jag garanterat kommer ångra imorgonkväll.

MEN då kan nog dagen räddas upp av att vi ska boka resan efter jobbet imorgon:))

Va på spinning ikväll och när jag kom hem och skulle duscha fanns det inget varmvatten! HUA!

Bjuder på ännu en bild som förgyller i mörkret


Kommentarer
Postat av: Hanna

Att duscha kallt är nog det allra värsta som finns!! huuga!

2011-01-11 @ 08:45:10
URL: http://intemyckettillliv.blogg.se/
Postat av: Ida

Jag känner att hela vintern räddas upp av lite resbokning. Skulle inte palla fram till sommarn annars tror jag. Jiiihoo!

2011-01-11 @ 12:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0