tvivale!

Igår va det fredag, ifall någon av det missade det. Jag blev tvungen jobba över för hon som skulle stänga fick åka hem för vård av barn. Det gjorde mig ingenting att jobba över trots att det var fredag. Jag hade inget planerat. När jag kom hem hade jag sprängande huvudvärk och somnade på soffan en timme. Därefter låg jag och tomkollade på tv och drev runt på nätet. Kände bitterheten komma krypande.
Gick och la mig.
Drömde att jag träffade typ alla killar jag någonsin varit tillsammans med eller dejtat genom livet och att alla sa att jag luktade svett. Jätte jobbigt!

I morse skulle jag på Zumba. Men när jag skulle åka upptäckte jag att jag måste tanka. Men tanklocket hade frusit fast, höll på en kvart innan jag fick upp det. När jag väl kom till macken kom en söt kille fram till mig och sa - Ursäkta?.. -Ja?.. svara jag lite blygt.. -ehh.. du har kört iväg med motorvärmarsladden kvar i bilen..
-Oj...ehh.. tusen tack att du sa det.. (DOG DÄR OCH DÅ)

kom upp till iksu fem minuter efter att passet börjat. Alla platser var tagna. Så blev inge Zumba. Fick bli spinning istället.

Kom hem och kände att jag var nog på botten av bitterfittahålet. Kollade med alla vad dom skulle göra ikväll trots att jag visste redan vad alla skulle göra typ.

Ringde mamma och beklagade mig över vilket tråkigt liv jag har. Mamma trösta.

Nu åker jag till övik och hänger med Mia!! :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0