skit mobil

helgen hos Mia blev kung! Synd bara att helgen inte blev nykter:P
Sabba ganska hårt för mig genom att dricka allt möjligt gott och sen smälla i mig en pizza. Ska träna stenhårt i veckan och till helgen blir det nyktert i ett försök att kompensera.. meen.. vet att det inte riktigt funkar så! Känner dessutom förkylningssymptom sticka lite här och var i kroppen men håller tummarna att det inte bryter ut. Ikväll va jag och fina Elin på spinning.

Jag tog typ 10 bilder med mobilen i helgen, det är ju tur att jag har en sån fantastiskt bra mobil nu att man nääästan kan se vilka som är på en av bilderna iallafall.

Dagen på jobbet idag fick mig att fundera över varför jag valde det yrke jag har.. ja, en sån dag var det. Det kom till den punkten då jag va tvungen hämta en kollega och säga att om du inte byter av mig nu så vet jag inte vad jag tar mig till. Fy fan.

Nu måste jag lägga mig för imorgon ska tant Lisa kliva upp klockan fem och det är bland det bästa hon vet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0