ja fy fan

Igår satt jag i möte hela förmiddagen på jobbet. Satt hela tiden och tänkte på att jag hade för taijta jeans på mig för att sitta ner så där länge. När jag kom tillbaka till avdelningen va det lunch. Jag kände direkt att jag inte pallade med varken maten eller barnen. Kunde dock inte sätta fingret på varför. Min kollega frågade om det hände nåt speciellt på mötet då jag såg lite "blek" ut.. Nää, inte då.
Sen kom illamåendet. Fick fokusera på andningen om och om igen. Som tur var slutade jag tidigt och kunde till slut åka hem. Kunde bara tänka på att jag åt spagetti till lunch och att det är det värsta jag vet att kräkas upp så jag höll mig så länge jag kunde... meeen.. behöver jag säga mer än att vid två i natt kräktes jag sista gången i en hink trots att jag befann mig på toa? Det här är det värsta jag varit med om så långt jag kan minnas i magsjuka. Jag har legat i fosterställning på badrummsgolvet om vart annat hela gårkvällen och natten.. Idag har jag ont i magen och det jag dricker åker rakt igenom. Men illamåendet är mer eller mindre borta iallafall.

Hanna och Johan som jag bland annat va med i Lördags har också magsjukan.. Men vart fick vi smittan??

En riktig mardrömsmagsjuka.. Elin nu vet jag vad du gick igenom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0