ha du en guldpeng?

Jag får som aldrig riktigt flyt i min ekonomi. Den här månaden hade jag räkningar på över 8000:- och som om det inte va nog så va jag ju dessutom sjuk 2 dagar så jag fick nästan 3000:- mindre i lön den här månaden också. Och självklart är det just denna månad jag nu ska utomlands på. Och väl där vill jag inte behöva snåla. Har man lika semester ska det fan va semester på riktigt.

Måste köpa en ny bikini också om jag inte ska åka på böter för att jag går omkring med tuttarna bar där borta. Har ingen överdel som passar. Den är för stor, speciellt nu sen jag gått ner lite i vikt. (Men det klagar jag inte över, det är bara ett konstaterande, hehe)

Har poserat framför spegeln länge nu inför kvällen. INGA kläder känns rätt. Som vanligt.

Internetuppkopplingen pruttar på mig också, så vi kommer säkert inte få fungerande musik här ikväll heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0