allafjärtansdag

Allahjärtansdag är en riktig finne i röven för oss singlar. Och som om det inte va nog så vaknade jag med den största vageln någonsin i ögat! Kände igår att nåt va på gång men trodde väl kanske inte riktigt att det skulle bli så här. Fick knappt upp ögat i morse. Gick med is mot ögat hela morgonen innan jag åkte till jobbet för att försöka få ner svullnaden. Va rädd att barnen skulle bli rädd för mig. KUL. Tur att jag inte hade en dejt idag då?

Dagen räddades dock något av ett allahjärtansdag sms från Malin samt att en kollega sa att det syns att jag har gått ner i vikt!:)

Glömde skriva i lördags (på min "våg dag") att jag gått ner 1 kg till:) sammanlagt 4 kilo nu. Det går sjukt långsamt, men känns ändå bra för det är ingen mathysteri eller upphakning på att hela tiden tänka på att bli smal. Jag är bara mycket piggare när jag tränar. Även om det är sjukt drygt att ta sig iväg ibland, så är det så skönt när det är gjort.
Ikväll ska jag prova Freepower. Hade hoppats på att få med mig Elin, men "glömde" att det är allahjärtansdag och att hon inte är singel;)


Kommentarer
Postat av: Ida

Jag och Malin hade tänkt köpa lite choklad till våra singelväninnor, men kom på att ingen av er äter sånt. Så det blev inget.. Men äre NÅN som förtjänar choklad på alla hjärtans dag äre minsann en singeltjej! Du får räkna tanken! :)

2011-02-15 @ 11:58:03
Postat av: Karin

Härligt Lisa, bra jobbat!

2011-02-15 @ 20:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0