alla mina dagar

Ikväll har jag vart på en väldigt trevlig middag hos Lenita, sen for vi på Scharinska för att kolla när Lenitas kille spela. Jag va nykter. Det va drygt. Dom spelar så sinnessjukt högt där inne att jag pluggade in papper i öronen och då snackar jag inte om när banden spelar utan den musiken som spelas ur högtalarna på hela stället. Man hör inte vad någon säger, man bara står där och nickar som ett fån när någon säger något för det är lixom ingen ide att ens försöka höra vad dom säger.
Och det är verkligen tråkigt att va nykter. Men väldigt skönt samtidigt. Så länge man inte är på krogen är det inga problem men så fort man drar ut blir det tråkigt. Spritstanken slog emot mig som en vägg när vi gick in. Sånt märker jag aldrig när jag själv är dimman:P

Igår va jag, Elin och Lenita på AfroPowerDance. TRÅKIGT. Dåligt pass tycker jag. samma trummor som slog i 50 minuter, när nedvarvningen började spelades äntligen något annat och då blev jag peppad?

I Tisdags skulle vi på fysträning men då skadade sig instruktören så det blev inställt. Då provade vi Bodycombat istället, det tyckte jag va kul!:)

I Onsdags drog Elin med mig på spinning kl sju på morgonen :O Jojomensan. Skönt med en träningsfri kväll istället:) Gick och fikade med Elin, Lenita och Tina följt av ett parti 500 med Sandra och Peter.

Idag sov jag istället för att träna. Det va också lätt värt!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0