mina fredagar

det är helt sanslöst vad jag hinner med grejer när jag är hemma en fredagkväll.
Jag hade hoppats att jag skulle få träna med Joel och hans tjej ikväll men han hade tydligen roligare saker för sig än att hänga med sin syster så jag blev bara hemma själv ikväll. Blev först jätte besviken och kände hur fredagen rann mellan fingrarna på mig till ingen nytta. Men efter en kvarts depp över att jag är ensammast i världen, tog jag mig i kragen och gick ut på en timmes promenad. Med ny energi av lite friskluft har jag sedan städat lägenheten, diskat undan, tagit hand om tvätt, rensat bland lite papper och lådor och slängt iväg grejer.

Jag är inte ens trött.

Jag längtar tillbaka...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0