en den korven

Jag va ute och sprang idag. Det gick bra! Kändes trögt i början men sen blev det flyt. Måste leta mig upp till elljusspåret och hitta mig en lämplig runda att springa på nu inför vårruset i slutet på maj.

Sen ha jag tugga tuggummi, druckit vatten och diskuterat budgivning och prutning hos Sandra. Vi tittade även på big brother när dom åt korv. Det va ganska givande.

Imorgon kommer min fina Mia hit, det kommer bli en hit! Jag känner på mig att jag kommer äta jävligt mycket i helgen. Den här veckan har inte varit i fas med mitt "vikt-tänk". I söndags smällde jag en pizza och igår åt jag sju kilo kakor med Hanna. Men det får bli en sån veckan, det känns ok :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0