vilken dag!

låång dag på jobbet idag. Började halv åtta i morse och var inte hemma fören halv tio nu ikväll. Har haft en dag på jobbet utan rast. På morgonen var det så fullt upp att jag GLÖMDE att gå på min frukostrast?! Mitt på dagen tog vi med oss alla barn ut i skogen för att äta lunch och därmed uteblev lunchrasten. På eftermiddagen blev vår vikarie tvungen att åka hem tidigare för att hennes barn blivit sjuk, därav uteblev min eftermiddagsrast. Sedan hade vi då föräldrarmöte ikväll så mitt huvud har kokat ikväll, men det gick jätte bra på mötet, föräldrarna förstod situationen och vi fick bra respons på det vi hade att säga. Så nu har jag gjort mitt första föräldrarmöte :))

I förrgår var jag och Elin på Zumba på iksu och det var super bra!! kändes inte som träning, var bara roligt!:) drygt att det ska va så svårt att få platser bara, sjukt eftertraktat pass!

Igår tog jag och Sandra en långpromenad. Jätte skönt och går så fort när man har någon att prata med!:)

Ska upp fem imorgon, så efter en halvtimmes "hemma tid" är det dags att lägga sig då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0