spunk

Ratten vibrerade odrägligt mot mig när jag skulle bege mig hem på min tidiga dag idag. Med huvudvärk (vilket är konstigt för jag hade en toppen dag på jobbet) skruvade jag av radion och lyssnade på vad pärlan ville säga mig. KADONK KADONK KADONK. Jag blev kall. FAN. det där ljudet vet jag vad det betyder.. och jag som precis konstaterat att jag inte har en sån där mojäng för att få loss bultarna på däcket, i bilen. Men inte tagit mig i baken (?) och fixat det!

Fick ringa pappa som fick rycka ut och komma ut till Stöcke. Har jag sagt att jag har världens bästa pappa? Och det är inte bara för att han rycker ut när jag står vid vägkanten som en dum blondin (fast brunett).. Han är världens bästa pappa därför att jag aldrig någonsin behövt tvivla på att han älskar mig.

sidospår.

Åkte på "däckaffären" för att få däcket lagat men där blev jag skrattad rakt i ansiktet skulle man kunna säga. "Kör du med de där däcken i vinter kommer du mestadels ligga i diken bruden!" fan. 4000:- fattigare och därmed blev min planerade trip till övik inställd pga bankrutt!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Nej!!! :( Gud va trist!

2010-10-22 @ 12:49:53
URL: http://intemyckettillliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0