snö

Idag hade vi 12 barn, bara nio kvar på eftermiddagen. Det händer typ en dag per månad! MEN det som började kännas som en lugn och skön dag slutade ändå med att jag kände hur mina nerver höll på explodera! Barnen skrek och grinade för allt och inget. slogs med varandra och med mig. Fick ett knytnävsslag rakt i ansiktet av ett barn! Jag höll på börja grina, men tror barnet såg det för i nästa sekund kastade hon sig runt min hals och kramade mig hårt.

Ikväll ska jag äta godis i Sandras säng och kolla på idol. Det snöar ute bara för att påminna mig om att jag måste kliva upp i tid imorgon och åka på drop in och fixa dom där förbenade vinterdäcken.

Mia har erbjudit sig att betala min bussresa ner till Övik om jag kommer.. Tar mig en alvarlig funderare på det.. får se när bilen blir klar imorgon..

Min Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0