skön

Jag har haft en vit helg den här helgen. Och det har vart så skönt att jag funderar på att köra en vit helg nästa helg också. Det kommer inte bli några problem om jag får vara barnvakt åt min lilla favorit Frans på lördag:) Då mamma Hanna och pappa Johan kanske ska ut på romantik:)
I fredags hade jag och Sandra myskväll och igår gjorde jag en snabbvisit på stan med Hanna och Frans innan fotbollen på gamliavallen. Tråkig match! Men sällskapet höjer alltid stämningen sådana gånger:) Sen åkte jag hem till kära päron som bjöd på fläskfile, kroketter, kantareller, humus, sallad och vitlökssås. jag åt så jag höll på spricka! Sen entrade jag garaget och slipade skåpet som idag ska målas om. Nu blir det promenad med pappa sen ska här målas!
hujj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0