mitt hyve!

Jag har inte tränat en enda gång den här veckan. Nu har jag sprängande huvudvärk och vill bara ligga i soffan. Men tränar jag inte ikväll blir det ingen träning den här veckan alls och det går inte.. Så nu har jag tagit två alvedon och väntar på att det ska gå över så jag kan gå på spinning.

Imorgon ska jag på seans med mamma och förhoppningsvis Hanna och Mallan också:)

Ringde Mio och frågade efter min soffa idag. Hon hummade och pratade för sig själv i luren.. "hmm.. konstigt.. varför står det så här.. det har vart problem med den här leveransen.. men vadå.. ehumm.. konstigt"
Sen sa hon att hon skulle ringa upp mig på en stund när hon kollat upp det ordentligt. Ingen har ringt upp mig.

Fick tråkigt besked när jag kom till jobbet i morse som tynger alla på huset just nu. Väldigt tung stämning. Veckan känns nu ännu längre..
Men ja Elin!! Jag ser verkligen fram emot att du ska komma och jobba med mig på fredag!:))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0