fläsk

Igår hjälpte jag Sandra och Victor att flytta Victors grejer till Sandra. Sandra bor längst upp, 3 dubbeltrappor upp. Idag har jag träningsvärk i mina enorma biseps och mina sjukt spänstiga vader!

Igår var fina flickor här (Elin, Ida-Maria, Malin, Ida och Tina) och lagade god middag, drack gott vin och spelade ordspel följt av lite klassisk fuldans innan vi gick vidare till grannen, även kallad bastufolket för lite mer alkoholintag innan en ganska värdelös utgång på allstar som avslutades med att svulla Frassemål.
Något är konstigt idag. Min överläpp är svullen och jag har nästan ingen känsel i den? Det är ganska sexigt faktiskt, men inte helt praktiskt..

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du är den starkaste jag vet! I dubbel bemärkelse dessutom ;)

2010-11-01 @ 22:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0