flåset

Idag sprang jag det snabbaste jag kunde i gummistövlar och med hjärtat nästan ända uppe i munnen.
När det var tid för mig att säga ett par sanningens ord var jag så skärrad och hade så svårt att få åt mig andan att jag blev tyst. Ögonen fick säga de första sanningens ord.

Ikväll har jag trånat efter Olle och fått en glimt in i framtiden. En bild där två "argbiggor" med varsin stickning sitter bredvid varandra i soffan framför vem vill bli miljonär.

Det sticker i min underläpp. Är det efterdyningar från dagens äventyr eller ska jag få nåt jävla munnsårs helvete? Har sluppit det i typ 10-15 år, så varför nu isåfall?



Kommentarer
Postat av: sandra

Hahaha! Jag längtar tills vi är två arga tanter!!

2010-10-03 @ 18:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0