att vara eller icke vara

"byggarbetare" befinner sig just nu på mitt jobb för att reparera vårt yttertak. En av dessa grabbar är det snyggaste jag sett!! Det pirrar i min mage när jag ser honom!! Snusk-fröken-Lisa på Grynet dreglar. På måndag måste jag nog ta på mig lite mascara ;)

Ikväll ska jag på spelkväll + idol hos Sandra. Fick precis veta att det jag trodde skulle vara en tjejkväll inte är en tjejkväll utan allas respektive ska vara med. Jag har inget emot alla respektive, dom är trevliga och roliga att hänga med, men jag känner mig extremt ensam just nu och att spela spel med folk som är tillsammans brukar inte alltid funka. Antingen blir dom sura på varandra eller så känner man sig som femte hjulet. Hoppas på inget av det! Men i värsta fall får jag gå in i min fantasivärld där antingen den snygge byggarbetaren är min spelpartner eller så Olle i idol;)

Nu ska jag sätta på dunkadunka musik och tokstäda här!

Kommentarer
Postat av: Elin

se upp "byggarbetaren", Lisa är på G;)Lycka till med flörtandet!!!:D

2010-10-15 @ 18:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0