Troy

Idag har Troy och Lisa hälsat på mig. Troy höll på äta upp mig av lycka! :) Han är min kille:P Han "snutta" så mycket på mina öron att jag började bli orolig att han skulle äta upp mina örhängen. Först sa jag bestämt nej till att han skulle hoppa upp i soffan, men det tog inte många minuter innan jag mjuknat och han körde runt i soffan som den damphund han är;) Jag skulle inte bli nån bra hundmamma. Jag har visst svårt att vara konsekvent..

Vi åkte en sväng på strömpilen och jag råkade köpa lite kläder:P


Kommentarer
Postat av: Emma

haha, verkligen wow! hur är det med dig lisa? var bor du och vilken förskola är du på nu? :)

2010-11-13 @ 16:32:11
URL: http://harhosmej.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0