nya upptäckter

"vad har du där?" frågar en pojke mig när jag böjer mig fram för att dra över hans overall på skorna. "Vilket menar du?" frågar jag. "Du har ju ett streck där" säger pojken och pekar på min urringning. "Det är mina bröst" svara jag. "Jaa.. men varför är det ett streck där i mitten?"

Ja, vad svarar man på det? Jag visade att om man trycker lite åt sidorna så försvinner strecket.. Vet inte om det var så pedagogiskt så här i efterhand, men han verkade då nöjd med det och började prata om något annat.

En annan pojke skulle gå hem för dagen. Jag frågade om jag fick ge honom en kram (för att han hade sagt så fina saker just innan om sina kompisar) då svarade han "Jag tror att vi sparar den till imorgon". Okej då, den får man ju ta.

för övrigt har jag vart på jobbet i 13 timmar idag. Jag är slut.

Kommentarer
Postat av: Malin

Hahaha, så himla roliga barn! Snygg diss där, den kommer jag nog själv använda nån gång :)

2010-11-19 @ 12:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0