mitt lilla kaos

Det är verkligen kaos här hemma direkt man kliver innanför dörren, men trots kaoset ser jag nya grejer varje dag som blir så himla bra! Idag kom jag tillexempel hem och stod i vardagsrummet och tittade ut i hallen. NÅT va annorlunda men jag kunde inte komma på vad det var.. gick en sväng i lägenheten och tittade sedan igen. DÖRREN äre ju! Garderobsdörren som saknats sen jag flytta in är nu på plats och bara tack vare att den är där blev hallen sååå mycke finare! Köksgolvet är också nästan klart och det blir så ljust och fräscht! Och Bengt blev jätte glad för snickerskakan jag bakat åt honom!:) Och alla andra på umehem så klart:P

skulle tanka idag, men automaten sa bara "medges ej". Kollade internetbanken men slantarna fanns där så tänkte att de va nå fel på automaten så jag åkte upp på bilisten, men där sa den samma sak. skummt..
Pappa fick komma och betala bensinen åt mig.. drygt om kortet slutat funka!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Oj va jag vill se din lägenhet!! Hur jobbar du i veckan?

2010-11-08 @ 18:38:58
URL: http://intemyckettillliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0