Mary Kay

Har haft en mysig Mary Kay afton med Lisa ikväll. Fick känna mig lite ompysslad och "fin" :P
Fick verkligen lägga band på mig för att inte handla för flera tusen! Men några hundra blev det och jag känner mig väldigt nöjd med mina inköp. Nu väntar jag på smink kollektionen :)

Snart är det helg! Imorgon åker jag hem till Brån och myser med familjen. Ska försöka bli klar med mitt lilla skåp som fått stå och vänta alldeles för länge på mig där hemma nu.
På Lördag ska jag på "tant kalas" för Karins lilla Casper:) Kvällen är öppen för förslag!:)

Imorgon ska jag vara "ljus tant" på jobbet... Kan bli spännande! Iallafall för barnen;)

Mamma och pappa har tjatat på mig om att jag måste skriva en önskelista till jul. Jag har inte kunnat komma på en enda grej som jag önskar mig.. men nu helt plötsligt kommer jag på massor med grejer jag vill ha! Ska knåpa ihop min lista i helgen:)

Första advent på söndag och "fika traditionen" tar nytt liv! Det första ljuset tänder vi hos Hanna, Johan och Frans i år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0