hemma hos mig

Jag har ju inte berättat att det händer massor hemma hos mig nu! I veckan har Umehem vart här och rivit ut golvet i min hall och idag när jag kom hem har svart klinkers tagit plats på mitt hallgolv. Det blir sjukt bra!! Nu ska det bara fogas  på måndag sen är hallen klar! (förutom en dörr till garderoberna som fortfarande fattas)

Och idag fick jag äntligen ett sms om att min soffa har kommit så imorgon åker jag, pappa och syrran och hämtar den!! ÄNTLIGEN!

På måndag börjar Umehem riva ut i mitt kök också för helt otippat så ska jag få upphöjd diskbänk, ny spis och plats för diskmaskin!! ÖVERLYCKLIG!! och sen blir det även som tidigare utlovats nytt golv i kök och sovalkov.

det kommer bli så bra så bra så BRA!

ikväll blir det Idol och godis hos Hanna!!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Gud va skoj å få göra om lite! Man får ju som sitt eget då :) kraaaaam

2010-11-06 @ 19:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0