kung

Jag snavade på målsnöret och gick all in i helgen med utgång på fredag som avslutades med efterfest till solen gick upp igen.. Myskväll med middag och vin hos rebecca tillsammans med Elin, Malin och Theres på lördag, jag och Elin avslutade kvällen på coverclub.. jag hade sjuukt kul hela helgen!!:) har även hunnit med en hel del parkhäng i solen:)



Idag har jag grinat ett ton på jobbet. skit löjligt. Ett barn som absolut inte ville bli lämnad i morse och jg tog det personligt, fast jag veeeet att jag inte ska göra det! Och det bar jag med mig hela dagen på jobbet, sen just innan jag slutade upptäckte jag att jag tappat cykelnyckeln till mammas cykel och visste att mamma skulle bli skit sur över detta! sökte ÖVERALLT, till och med i lekparken som vi var på utflykt till på förmiddagen.. men hitta den inte. Träffade sedan ungens farmor (ungen som inte ville bli lämnad på morgonen) och hon va så snäll och gullig mot mig och gav mig en kram och sa att jag inte skulle ta åt mig för att barn bara är så där ibland.. då kämpa jag med tårarna.. sen när jag ringde mamma och bad henne hämta mig och berättade att jag tappat nykeln börja jag grina som ett barn som gjort något riktigt dumt.
Gosch.. Dom ringde från jobbet lite senare och sa att dom hittat nyckeln ute på gården för övrigt!:P
Sen körde jag och mamma in min skruttbil till verkstan.. Sen följde mamma med mig till Hanna, Johan och Frans och fick hålla i lille Frans en stund:) Efter det har jag legat med Frans på magen nästan hela kvällen och bara gosat! såå mysigt och så rogivande.. och.. jaa.. bara helt underbart!! Jag förundras över hur starkt man kan känna för ett sånt där litet gossebarn (som dom på förlossningen kalla honom:P) när det inte är ens eget barn. Men han förtrollar mig verkligen!!




Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha! Oj va blond han såg ut på bilden! :) Han lär nog bli blond min lilla klump! Kommer man känna igen honom då? :)

2010-05-25 @ 09:51:52
URL: http://intemyckettillliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0