styr

Jag njuter inte på samma sätt av jobbet sen i torsdags.. utan att jag egentligen vet någonting om någonting så går jag och tänker tusen olika senario för hur det kan komma att se ut till sommarn och framförallt till hösten. Tog iallafall på mig 2 helger på gruppboendet i sommar. Så mycket vet jag nu iallafall. Jag antar att jag gjorde en fet tabbe när jag tackade nej till sommarjobb där. Jag är inte ens sugen på sommarförskola längre...

Idag slutade jag tidigt. Tvättade mitt enorma tvättberg, men hade så mycket tvätt att jag inte hann tvätta allt.. Lisa kom hit på middag och lite slöhäng i soffan innan vi mot min vilja, mitt i Håkans bar, tog oss ut på en långpromenad. "Intervall-sprang" från berghem och hem när jag lämnat av Lisa .. försöka kan man ju....

Tanken var att åka till Katta till helgen.. men jag känner mig snål, vill verkligen vara nykter och lite disträ med jobbtankar och allmänt otagg.. och så vill jag inte känna när jag ska till min katt! Så vi får se om vi skjuter på det ett tag...




Kommentarer
Postat av: Karra

Låter inge roligt Lisa, fasiken att det skulle bli så. Men jag tror du lätt får jobb, så mycket erfarenhet och så pass duktig som du är kan ju en chef inte anställa dig :) Jag tycker du ska åka till stockholm, ska alltid passa på att resa när man är som mest less!

Kram!

2010-05-04 @ 08:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0