spöregn

Jag tog bussen till Brån och käkade gomiddag och hämtade bilen som jag ska låna över helgen. Mamma och pappas combi med takbox kan nog komma till användning imorgon när vi ska hjälpa Sandra att flytta in i sin nya lägenhet:)

Imorse tog jag en ordentlig sovmorgon och satt sedan ute på altanen och åt frukost i solen.. satt där kanske en timme... sen la jag mig i soffan och kollade på tv, sen diska jag.. och tvättade... Tänkte hela tiden att snart ska jag gå ut och gå... sen åkte jag till brån och när jag kom tillbaka till stan hade jag bara gått drygt 4000 steg.. så då blev jag tvungen att bege mig ut.. fast det såg oroväckande ut på himlen.. efter ca 10 minuter öppnade sig himlen och det började vräka ner!! Efter ett tag började det åska och blixtra och jag tror aldrig jag har gått så fort! den rundan som normalt brukar ta mellan 40 och 45 minuter tog knappt en halvtimme och sista biten sprang jag! Jag var blöt in på trosorna när jag kom in igen, men kände mig ändå riktigt lycklig av någon anledning.. hängde upp mina droppande kläder i badrummet, drack ett stort glas vatten och kröp ner under filten i soffan... Tänkte att livet är bra härligt ändå.. men någonstans saknade jag ändå den där någon som gosa med mig under filten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0