singelsnigel

Härlig dag på jobbet idag!

Lisa tittade förbi här ikväll, drack lite ramlösa och åt lite choklad. (SYND).

Lisa anser att jag är en singel som verkar vara ganska tillfreds med mitt liv som det är. Jag kan inte klaga. Jag trivs i min lägenhet, jag älskar mitt jobb, har en toppenfamilj, världsfina vänner, ska bygga altan i sommar.. pjha.. allt är bara bra!:) MEN, Vem bär mina tusen matkassar när jag storhandlat, vem delar jag alla mina räkningar med, vem tar disken varannan dag, vem hämtar mig hos mina vänner när jag råkat stanna lite för länge och det känns försent för att GÅ hem, vem pussar mig på pannan, vem säger att jag är fin, vem... ingen duger.

jaja... jag har iallafall målat mina tå och fingernaglar med det rosa nagellacket från Elin idag. Jag gillar´t!

Imorgon är jag ledig och hoppas på fortsatt sommarvärme.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag har en här hemma som gärna ligger och gosar med dig!

2010-05-21 @ 10:16:28
URL: http://intemyckettillliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0